Visą gegužės mėnesį užsakant prekių už €29 - pristatymas NEMOKAMAS. Skirkite laiko savo plaukų grožio ritualams!

1. VARTOTOJO PASKYRA

 

1.1. K.: Kaip susikurti naują vartotojo paskyrą?

A.: Puslapio viršuje, dešiniajame kampe pelyte užeikite ant „Registruotis“ ir spustelėkite. Užpildę reikalingus laukelius spauskite „Registruotis“. Į savo el. paštą turėtumėte gauti registracijos patvirtinimą.

1.2. K.: Jeigu pamiršau savo vartotojo slaptažodį?

A.: Puslapio viršuje, dešiniajame kampe, pelyte užeikite ant „Prisijungti“, spustelėkite. Tuomet spauskite "Pamiršote slaptažodį?". Sistema paprašys įvesti el. pašto adresą (būtinai tą, su kuriuo registravotės) ir spauskite „Siųsti“. Į Jūsų el. paštą bus atsiųsta nuoroda su slaptažodžio atnaujinimu.

1.3. K.: Ar galiu pakeisti savo kontaktinę informaciją?

A.: Tik registruoti vartotojai gali redaguoti savo kontaktinius duomenis. Prisijungę prie savo paskyros spauskite „Peržiūrėti adresus“, ir toliau „Keisti".

 

2. APSIPIRKIMAS

 

2.1. K.: Ar galiu iš krepšelio pašalinti prekes?

A.: Taip. Krepšelyje po produkto kiekiu spauskite mygtuką „Pašalinti“.

2.2. K.: Ar galite prekes pristatyti kitu adresu?

A.: Taip, pristatymo informacijoje, laukelyje "Išsaugoti adresai", pasirinkite "Naujas adresas".

2.3. K.: Kaip žinoti, kad mano užsakymas yra užregistruotas?

A.: Patvirtinus jūsų užsakymą, el. paštu gausite tai patvirtinantį laišką.
Jeigu tokio laiško negavote, patikrinkite el. pašto „Spam/Junk“ skyrelį. Negavus užsakymo patvirtinimo, susisiekite su mumis el. paštu info@inoar.lt

2.4. K.: Kaip sužinoti, kad pirkimas buvo sėkmingas?

A.: Sėkmingai atlikus užsakymą į nurodytą el. paštą gausite patvirtinimą. Jeigu patvirtinimo negavote, įsitikinkite, ar el. pašto adresas buvo įvestas teisingai ir ar laiškas nenuėjo į „Spam/Junk“ aplanką. Jeigu manote, kad užsakymą atlikote teisingai, tačiau nerandate patvirtinimo – susisiekite su mumis telefonu +370 604 88 227 arba el. paštu info@inoar.lt.

2.5. K.: Kaip anuliuoti ar koreguoti prekių užsakymą?

A.: Norėdami koreguoti ar atšaukti atliktą užsakymą susisiekite su mumis telefonu +370 604 88 227 arba el. paštu info@inoar.lt. Būtinai nurodykite užsakymo numerį arba vardą ir pavardę.

2.6. K.: Ar gausiu informaciją apie užsakymo išsiuntimą/paruošimą atsiimti?

A.: Taip, pasirinkus pristatymą nurodytu adresu per kurjerių tarnybą, kurjeris susisieks su jumis dėl pristatymo valandos ir informuos skambučiu arba SMS pranešimu prieš pristatydamas siuntą.
Pasirinkus pristatymą į LP Express paštomatą, gausite SMS pranešimą su nurodyta informacija siuntos atsiėmimui.

2.7. K.: Kada gausiu užsakymą?

A.: Pristatymas 1–2 darbo dienos – prekėms esančioms mūsų sandėlyje. Užsisakius prekes iki 14.00 valandos jas dažniausiai išsiunčiame tą pačią darbo dieną (arba artimiausią darbo dieną jeigu užsakymas apmokėtas savaitgalį/švenčių dienomis).

Prekės, siunčiamos į kitas šalis per Lietuvos pašto tarnybą, gavėją pasiekia vidutiniškai per 10 d.d. 

2.8. K.: Kada prekė .. vėl bus prekyboje?

A.: Norint gauti tikslesnę informaciją apie mūsų platinamo prekinio ženklo produkciją, rašykite mums el. paštu info@inoar.lt.

2.9. K.: Ar galiu atlikti užsakymą telefonu?

A.: Jeigu jums patogu, užsakymą galite atlikti paskambinę mums telefonu +370 604 88 227. Prieš skambinant išsiaiškinkite prekių, kurias ketinate užsisakyti, pavadinimus.

 

3. UŽSAKYMAS

 

3.1. K.: Ar galiu patikrinti savo užsakymo būseną?

Taip. Atlikę užsakymą gausite specialią nuorodą, ją paspaudę matysite savo užsakymo būseną.

3.2. K.: Kaip aš galiu sekti užsakymą?

Kai užsakymas bus išsiųstas, į el. paštą gausite informaciją su siuntos nr. bei nuorodą, kurią atvėrę galėsite jį sekti. Užsakymo būseną taip pat galėsite matyti paspaudę specialią nuorodą užsakymo patvirtinime.

3.3. K.: Kodėl mano užsakymas atšauktas?

A.: Atmetimo priežastys gali būti kelios:

  • negavome apmokėjimo už prekes;
  • užsakymas atmestas Jūsų prašymu;
  • nepakankamas užsakytų prekių likutis sandėlyje.

3.4. K.: Negavau užsakymą patvirtinančio laiško?

A.: Prašome susisiekite su mumis telefonu +370 604 88 227 arba el. paštu info@inoar.lt.

3.5. K.: Gavau ne tas prekes, ką daryti?

A.: Jeigu esate įsitikinęs(-usi), jog gautos prekės yra ne jūsų, tuomet susisiekite su mumis telefonu +370 604 88 227 arba el. paštu info@inoar.lt.

3.6. K.: Gavau siuntinį, tačiau jame ne visos užsakytos prekės, ką daryti?

A.: Jeigu gautame siuntinyje trūksta jūsų užsakytos prekės, tuomet susisiekite su mumis telefonu +370 604 88 227 arba el. paštu info@inoar.lt.

3.7. K.: Gavau užsakymą, tačiau prekė(-s) pažeista(-os), ką daryti?

Jeigu gautos prekės yra brokuotos, tuomet susisiekite su mumis telefonu +370 604 88 227 arba el. paštu info@inoar.lt., prisegę pažeistų (-os) prekės(-ių) nuotraukas ir išsamų aprašymą.

 

4. NUOLAIDŲ KODAI

 

4.1. K.: Kaip aš galiu panaudoti nuolaidos kodą?

A.: Nuolaidą pirkinių krepšeliui galite pritaikyti įvedę jos kodą į laukelį „Nuolaidos kodas“, nepamirškite paspausti „Taikyti“.

4.2. K.: Ar galiu panaudoti 2 nuolaidos kodus vienu metu?

A.: Šiuo metu laukelyje „Nuolaidos kodas“ galima pritaikyti tik vieną nuolaidos kodą, nepamirškite paspausti „Taikyti“.

 

5. ATSISKAITYMAS

 

5.1. K.: Kaip galima atsiskaityti už prekes?

A.: Atsiskaityti už prekes galite:

  • Banko pavedimu mūsų nurodytais rekvizitais. Neapmokėtas ar nepatvirtintas užsakymas po 5 d.d. yra pašalinamas iš sistemos;

  • Grynaisiais pinigais arba mokėjimo kortele kurjeriui pristačius siuntą;

  • Kortele atsiimant siuntą LP Express terminale.

Daugiau informacijos apie atsiskaitymo būdus rasite čia.

5.2. K.: Ar išrašote sąskaitas faktūras?

A.: Taip. Fiziniams ir juridiniams asmenis sąskaitos faktūros atsiunčiamos kartu su užsakytomis prekėmis.

5.3. K.: Dėl kažkokios priežasties nepavyksta apmokėti užsakymo, ką daryti?

A.: Jeigu jums nepavyksta apmokėti elektonine bankininkyste, rekomenduojame pasirinkti apmokėjimą gavus prekes. Pasirinkę šį būdą, atsiskaitysite kurjeriui grynaisiais arba mokėjimo kortele. Taip pat, mokėjimo kortele  galite atsiskaityti "LP Express" terminaluose.

 

6. PRISTATYMAS

 

6.1. K.: Per kiek laiko pristatomas siuntinys?

Suformavus užsakymą iki 14 val. siuntiniai dažniausiai pristatomi kitą darbo dieną, bet išskirtiniais atvejais pristatymo terminas yra 2 – 3 darbo dienos.

„LP Express“ prekes pristato ir šeštadieniais. Daugiau informacijos apie prekių pristatymo būdus ir laiką rasite čia.

6.2. K.: Kiek kainuoja prekių pristatymas?

PRISTATYMO BŪDAS

KIEK KAINUOJA?

Nurodytu adresu į namus ar biurą (mokėjimą atlikus pavedimu)

3,50 

Nurodytu adresu į namus ar biurą (atsiskaitymas kurjeriui)

4,50 €

LP Express paštomatas

2,00 

LP Express paštomatas (atsiskaitymas terminale kortele)

3,00 

Lietuvos paštu siuntos siunčiamos į užsienį

Priklauso nuo siuntos svorio

Užsakymo suma siekia 60 € ir daugiau

NEMOKAMAI

6.3. K.: Kaip ir per kiek laiko pristatomos prekės?

Galite pasirinkti jums patogų pristatymo būdą:

  • Per kurjerių tarnybą:

Siuntos yra pristatomos tik darbo dienomis nuo 8 iki 22 val. jūsų pasirinktu metu (laiką suderinsite kurjeriui susisiekus su jumis dėl siuntos pristatytmo). Kurjeris išsiųstą siuntą pristato sekančią darbo dieną.

  • Per LP Express paštomatus:

Siuntas privaloma atsiimti per 2 kalendorines dienas nuo SMS gavimo apie siuntos pristatymą.

Siunta pasiekia pasirinktą terminalą jau kitą dieną po siuntos išsiuntimo. Kai tik prekė pasieks jūsų pasirinktą "LP Express" paštomatą, jūs gausite SMS žinutę su kodu. Nuvykę prie paštomato, ekrane turite paspausti „Atsiimti siuntą“ ir tuomet suvesti SMS gautą kodą. Durys automatiškai atsidarys ir jūs galėsite atiimti savo siuntinį.

Išsamią informaciją, kaip išsiimti siuntą iš LP Express terminalo, rasite čia.

Siuntą taip pat galite atsiimti mūsų fizinėje parduotuvėje adresu J. Baltrušaičio g. 3, Belosa parduotuvė.

6.4. K.:  Ar siunčiate prekes į užsienį?

A.: Taip. Siunčiame per Lietuvos pašto tarnybą.

6.5. K.: Ką daryti, jeigu patvirtinus užsakymą keičiasi pristatymo adresas?

A.: Adresą galite pakeisti informuodami kurjerį, kuris susisieks su jumis suderinti pristatymo laiką, arba susisiekti su mumis el.paštu info@inoar.lt.
Išsiųstoms siuntoms, pristatomoms į LP Express paštomatus, adreso keitimo galimybės nėra.

6.6. K.: Ar siuntinį gali priimti kitas asmuo?

A.: Taip, siuntinį gali priimti kitas asmuo (jį nurodykite „Nurodymas pardavėjui“ laukelyje), kuris privalo su savimi turėti tapatybę patvirtinantį dokumentą, tuo atveju, jei kurjeris paprašys jį pateikti.

6.7. K.: Kodėl dar negavau savo siuntinio?

A.: Dažniausiai prekės klientus pasiekia per 1-3 darbo dienas, akcijų metu užsakymų vykdymas gali užtrukti. Norėdami pasiteirauti dėl savo prekių, susisiekite su mumis telefonu +370 604 88 227 arba el. paštu info@inoar.lt.

6.8. K.: Kas nutiks, jei atvykus kurjeriui manęs nebus namie?

A.: Prieš atvykdamas, kurjeris susisieks su jumis telefonu. Kurjeris yra įgaliotas pristatyti jums prekes per tris darbo dienas, o nepavykus to padaryti, siuntinys yra grąžinamas Pardavėjui.

 

7. PREKIŲ GRĄŽINIMAS

 

7.1. K.: Kokius produktus aš galiu grąžinti?

A.: Visas prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo pristatymo dienos. Daugiau informacijos apie prekių grąžinimą rasite čia.

7.2. K.: Kur siųsti grąžinamas prekes?

A.: Sutarus grąžinimo detales tinkamai supakuotą prekę išsiųskite LP Express paštomatu, adresu Ukmergės g. 282 (Maxima XXX), Vilnius.

7.3. K.: Kaip aš galiu grąžinti nekokybišką prekę?

Norėdami grąžinti nekokybišką siuntą susisiekite su mumis telefonu +370 604 88 227 arba el. paštu info@inoar.lt.

7.4. K.: Per kiek laiko grąžinami pinigai į banko sąskaita? 

A.: Kai grąžinamos prekės bus grąžintos Pardavėjui, pinigai į jūsų banko sąskaitą sugrįš per tris darbo dienas.


8. DOVANŲ KUPONAS

 

8.1. Ar galiu elektroninėje parduotuvėje atsiskaityti dovanų kuponu?

A.: Deja, šiuo metu tokios galimybės nėra. Dovanų kuponą galite panaudoti fizinėje parduotuvėje.

  

9. DUOMENYS

 

9.1. K.: Ką jūs darote su mano asmeniniais duomenimis?

A.: Mes naudojame jūsų asmeninius duomenis tik užsakymo įvykdymui ir netrukus po jūsų užsakymo įvykdymo jūsų mokėjimo duomenys yra automatiškai ištrinami. Jūsų vardas ir adresas yra saugomi mūsų sistemoje tik tam, kad ateityje užsakymai būtų lengviau įvykdomi. Jūsų vardas ir adresas nėra perduodami jokiai trečiai šaliai.

 

10. APIE INOAR.LT

 

10.1. K.: Kur galėčiau rasti jūsų fizinę parduotuvę? 

A.: Mūsų fizinę parduotuvę rasite adresu J. Baltrušaičio g. 3, Vilnius.

10.2. K.: Ar inoar.lt parduodamos prekės yra originalios?

A.: Taip, inoar.lt svetainėje prekiaujame tik originaliomis prekėmis, kurias mums tiekia tiesiogiai gamintojas. Garantuojame, jog visi mūsų lentynose esantys produktai - 100% originalūs.

10.3. K.: Kaip galėčiau sužinoti apie jūsų nuolaidas ir specialius pasiūlymus?

A.: Norėdami sužinoti apie naujausias nuolaidas ir pasiūlymus, sekite mūsų Facebook ir Instagram paskyras.

10.4. K.: Išsirinkau prekę, tačiau nerandu apie ją norimos informacijos, ką daryti?

A.: Jeigu perskaitę prekės aprašymą turite papildomų klausimų, tuomet susisiekit su mumis telefonu +370 604 88 227 arba el. paštu info@inoar.lt.