Visą gegužės mėnesį užsakant prekių už €29 - pristatymas NEMOKAMAS. Skirkite laiko savo plaukų grožio ritualams!

Internetu pirktos kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos.

Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės bei apsauginės plėvelės ir kt.);
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios sudėties, kokios buvo pirkėjo gauta - kartu turi būti grąžinamos ir už pirkinį gautos dovanos;
  • grąžinant prekę įdėkite sąskaitą arba jos kopiją.

Jei prieš tai išvardintos sąlygos yra įvykdytos, turėtumėte susisiekti su mumis šiais kontaktais: tel.: +370 604 88227 arba el. paštu info@inoar.lt. 

Gavę Jūsų prašymą, su Jumis susisieksime ir susiderinsime prekės grąžinimo detales.

Sutarus grąžinimo detales tinkamai supakuotą prekę išsiųskite LP Express paštomatu (Ukmergės g. 282 (Maxima XXX), Vilnius) arba per kurjerių tarnybą adresu J. Baltrušaičio g. 3-52, LT-06120, Vilnius, Belosa parduotuvė.

Gavę prekę ir įsitikinę, kad prekė yra nenaudota, per 3 d.d. grąžinsime pinigus į Jūsų nurodytą sąskaitą.

Nekokybiškų prekių grąžinimas:

Jei per mūsų klaidą gausite ne tą prekę, kurią užsakėte, arba prekė yra su gamykliniu pažeidimu, informuokite mus išsiųsdami el. laišką adresu info@inoar.lt ar susisiekite tel.: +370 604 88227 (laiške nurodykite užsakymo numerį, kokią prekę gavote ir kokią užsakėte, ar kokį prekės pažeidimą pastebėjote).

Mes apmokėsime prekės grąžinimo išlaidas ir išsiųsime Jūsų užsakytą prekę iš karto, kai gausime grąžinamą prekę. Jums tik reikės laikytis aukščiau nurodytos grąžinimo tvarkos.

Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

Svarbi informacija dėl grąžinimo išlaidų apmokėjimo:

Jeigu prekės grąžinimas įvyko dėl mūsų klaidos, visas prekės grąžinimo išlaidas apmokėsime mes.

Jeigu prekės grąžinimas įvyko ne dėl mūsų klaidos, prekės grąžinimo išlaidas apmoka prekės pirkėjas.

Tuo atveju, jei prekė, kurią grąžinate, bus atidaryta, naudota ar bus pažeista gamintojo pakuotė, grąžinti Jums pinigus ar pakeisti prekę kita negalėsime.